Boci süti

Hirtelen jött ötlet volt!
Találtam  egy csomag túrót a hűtőben  és nehogy megromoljon gondoltam gyorsan összedobok belőle valamit.
Jó  pár éve találtam rá erre a receptre, de most csak fejből ami jött készítettem el.

Tészta: 3 egész tojás
              10 dkg vaj vagy margarin
              20dkg cukor
              2dl tej
              3 ek.  kakaópor
              8 púpos ek.  liszt
Sütőport nem tettem bele mert nem volt itthon de egy teáskanál szódabikarbónát beledobtam.


Ez összekevertem kibéleltem egy tepsit sütőpapírral, majd beleöntöttem.
Jöhet a túró!

40-50dkg túró (kevesebből is lehet)
1 egész tojás
2 lapos ek keményítő
10 dkg cukor
Vaníliás cukor
Aki szereti mazsolát vagy reszelt citromhéjjat is tehet bele.
Ezt is összekevertem és kanállal a kakaós tésztába adagolva foltokat készítettem.
200 fokon 20-25 perc alatt kész (azért a tűpróbát ne felejtsük)
Másnap is finom ha marad belőle! 😀













































http://www.pureleverage.com/lcs/7204303/103















Megjegyzések